יום שלישי, יולי 27, 2010

אין לי בית

יש לי ספרים
יש לי מחבתות
יש לי חתולה
יש לי בגדים
יש לי קייטצ'נאייד
יש לי דיסק חתום של הקאונטינג קראוז
יש לי סיכומים של שני תארים
יש לי תמונה עם אהוד בנאי
יש לי חברים
יש לי מעבד מזון
יש לי מחשב נייד
יש לי מחשב נייח
יש לי חוש הומור
יש לי מכונת כביסה
יש לי מכונת יבוש
יש לי ציור מקור של אורי ליפשיץ
יש לי ספה אדומה
יש לי מיטה
יש לי ארון
יש לי ארון נעליים
יש לי סט בשרי
יש לי סט חלבי
יש לי קרשי חיתוך פרווה
יש לי חבר
יש לי שלוש מערכות תה
יש לי כפיות משוגעות
יש לי תרסיס שמן בטעם חמאה
יש לי יותר מדי בגדים
יש לי דיוידי
יש לי מעט סרטים
יש לי יותר מדי דיסקים
יש לי תכשירי פינוק של ללין
יש לי סדינים
יש לי מגבות
יש לי מפות שולחן
יש לי פותחן קופסאות
יש לי סט כלי עבודה פרחוני
יש לי שלוש כונניות ספרים
יש לי תכשיטים בעיקר מפלסטיק
יש לי שבעה אחיינים
יש לי אחיינית
יש לי רדיאטור
יש לי יותר מדי תיקים
יש לי וילונות
יש לי מצלמה


אין לי בית

2 תגובות:

  1. האיכות לא משהו והתשובה מתחילה רק ב3:00, אבל נראה לי שתאהבי.
    http://www.youtube.com/watch?v=7NhN2Qmaf0E

    השבמחק
  2. הרגת אותי

    ואין אין לי פאות

    תזכה למצוות

    השבמחק