יום ראשון, נובמבר 08, 2009

איתור סרבן גט - דוד שם טוב

בצעד חסר תקדים פונה הנהלת בתי הדין הרבניים לעזרת הציבור באיתור סרבן הגט דוד שם טוב, אשר מעגן את אשתו מזה כ-4 שנים ועקבותיו נעלמו.

בית הדין הרבני בירושלים פסק כי יש לכפות גט על דוד שם טוב וכי יוטלו עליו סנקציות הקבועות בחוק, ביניהם: מניעת דרכון, עיכוב יציאה מהארץ באופן קבוע, מניעת ניהול חשבון בנק, מניעת קבלת רישיון לעיסוק המצריך רישיון ממשלתי וכן מניעת העסקתו בגוף ציבורי מבוקר.

הבעל הסרבן נעדר מדיונים שנקבעו בעניינו בבית הדין ועל כן הוצא נגדו צו הבאה ללא שחרור בערבות. אולם לאחר שהובא לבית הדין ונקבע מועד לסידור הגט, נעלמו עקבותיו של הבעל וגם חוקר פרטי שמונה מטעם הנהלת בתי הדין הרבניים, לא הצליח לאתרו.

האישה נותרה עגונה ללא פרנסה, מכיוון שהבעל לא שילם דמי מזונות, שנפסקו לטובתה בבית המשפט.

בית הדין הרבני פסק כי בשל אי הגעת הסרבן לדיון יש להשית עליו קנס של 12,000 שקלים. הבעל הסרבן התנה את מתן הגט בהעברת המשמורת על הילדה המשותפת לידיו, למרות שלא היה עימה בקשר מזה 3 שנים. משהתברר לו כי האישה מסרבת החליט לנקום בה ולהיעלם.

בית הדין הרבני פסק לאחרונה כי יש לפרסם את תמונת הבעל ופרטיו ברבים וכי תמונתו תופיע תחת הכותרת מבוקשים באתר בתי הדין הרבניים.

לדברי משפחת האישה, הבעל הסרבן נתמך על-ידי בני משפחתו אשר מסייעים לו להסתתר באזור ירושלים, מסייעים לו במאבק המשפטי מול אשתו ותומכים בו כלכלית.

דוד שם טוב בעל מבנה גוף רזה ושיער חום, מעט מקריח. נראה לאחרונה באזור ירושלים, עובד כקבלן בניין.

כל היודע פרטים על מקום הימצאו מוזמן לפנות להנהלת בתי הדין הרבניים באחד מהאמצעים הבאים: בטלפון 02-6582805 , בפקס 02-6515499 או באמצעות אתר בתי הדין הרבניים שכתובתו www.rbc.gov.il.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה