יום שלישי, ספטמבר 23, 2008

עורו ירושלמים עורו

והצביעו בבחירות המקומיות לרשימת הירושלמים

עיקרי המצע:

ירושלמים לא מוותרים


על עיר הוגנת
רשימת ירושלמים תפעל בתחום הדיור והתכנון ● לקדם בניה של דיור בר השגה עבור תושבי ירושלים ● לצמצם את מספר הדירות שנבנות מראש כדירות רפאים ● לשתף את הציבור בהליכי תכנון ● לפעול לצמצום משמעותי של החריגות מתוכנית המתאר הקיימת ● לשמור על שטחים ציבוריים פתוחים ● לשמר מבנים בעלי ערך ארכיטקטוני והיסטורי.


רשימת ירושלמים תפעל בתחום החינוך ● לוודא חלוקת התקציב באופן הוגן ושקוף לכל מוסדות החינוך בעיר ● להגדיל את התקציבים לבתי ספר וגנים ממלכתיים וממלכתיים דתיים על מנת לפצות על אי חלוקה שוויונית של המשאבים בשנים קודמות ● לקיים מוסדות חינוך המשרתים את מגוון התושבים ● לייצג את צרכי ציבור הסטודנטים.


על עיר מתחדשת
רשימת ירושלמים תפעל לשיפור פני העיר ● פיתוח תשתיות בגנים ציבוריים, ברחובות ובכבישים ● יצירת אזורי תנועה איטיים באזורי גנים, בתי-ספר ופארקים ● שימור ופיתוח הריאות הירוקות בירושלים ● ייעול הטיפול בתברואה וניקיון ● ייעול הנגישות לנכים.


רשימת ירושלמים תפעל לקידום התרבות בעיר ● הצבת התרבות ואנשי היצירה בקדמת הבמה של העיר והעירייה ● הגדלה משמעותית של התמיכה התקציבית העירונית במוסדות התרבות הירושלמים ● העמדת חללים עירוניים לטובת יוצרים ואומנים ירושלמים ● מתן עדיפות לאמנים ירושלמים באירועים תרבותיים בעיר.


על עיר טובה יותר
רשימת ירושלמים תפעל לקדם את התעסוקה בעיר כיעד מרכזי ● קיצור ושיפור הביורוקרטיה עבור כל העסקים בעיר ● הכרה בתרומתם וחיזוק מעמדם של עסקים קטנים ובינוניים ● פיתוח תמריצים עירוניים כדי למשוך חברות היי-טק וביוטכנולוגיה לפעול בירושלים ● שיפור אתרי התיירות והשירות לתיירים.


רשימת ירושלמים תפעל לשיפור התחבורה בעיר ● קידום מערך תחבורה-ציבורית יעיל ונגיש המשלב אוטובוסים, מוניות שירות ורכבת קלה עתידית ● יצירת שבילי אופניים בעיר ● שיפור והרחבת המדרכות להולכי הרגל ● קביעת הסדרי חניה עם עדיפות לתושבי ירושלים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה