יום רביעי, אוגוסט 13, 2008

ככה התאהבתי במייקל פלפס

אני מודה שנשברתי. אני שהצהרתי שאני לא אצפה באולימפיאדה ואחרים אותה. בגלל הדיכוי של הטיבטים ע"י הסינים. בגלל ככר טייאן-אמן.
אבל אז הגיע האיש הזה נפגשנו לראשונה בהארץ מבטינו הצטלבו, עיניו מכוסות במשקפי שחיה פגשו את עיניי בזוית משונה.ישובה יעל הספה האדומה בדירתי.
ככה מתחילה אהבת אמת.


הוא בכלל לא איש. הוא דג
דג מהיר.
אני מוצאת את עצמי ערה בשש בבוקר ממתינה למנת הפורנו היומית שלי מהבריכה האולימפית ומריעה לו.
גאה בו כאילו הוא האבא של הילדים שלי.

כמה מחשבות רציניות

שחיית פרפר היא בעצם שחיית כלב. פרפרים לא שוחים, הם נרטבים ומתים. כלבים נראים בדיוק כמו שחייני פרפר - חובטים במים בכל כוחם.

בגדי הים החדשים צנועים. צנועים מאד.
אהבתי

זה קצת מזכיר את האירוויזיון כל האולימפיאדה הזאת, לא?

אני בהחלט רואה את דנה אינטרנשיונל שם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה